Shahrolnet
BuLaN PeNgHaFaZ BLOG: Majlis Pelancaran Logo, Lagu, Maskot Dan Laman Web SUKMA 2012 Pahang

Sabtu, 17 Disember 2011

Majlis Pelancaran Logo, Lagu, Maskot Dan Laman Web SUKMA 2012 Pahang

3 Hari bersengkang mata. Tido pun tak cukup jam membantu En. Baha bekas pensyarah Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah di bengkel projek Mekanikal untuk menyiapkan pelancaran logo, lagu, maskot dan laman web Sukma 2012 di Pahang.

Hampir 3 tahun tidak bersama En.Baha. Banyak kenangan bersama beliau sejak di POLISAS lagi terutamanya dalam projek-projek perasmian. Seorang pensyarah yang berfikiran terbuka dan sememangnya disenangi oleh mana-mana individu. Tidak lokek dengan ilmu dan pengalaman yang berguna. Tidak lokek juga dengan wang ringgit. Itulah jasa dan pengorbanan beliau semasa di Politeknik. Yang paling penting bagi beliau adalah menyumbangkan segala ilmu dan keringat pada anak bangsa.

Program Pelancaran yang dijalankan ini bukanlah julung-julung kalinya dilakukan oleh beliau.. Banyak pelancaran dan gimik perasmian telah disumbangkan oleh beliau terutamanya perasmian oleh tetamu kenamaan seperti Menteri Besar dan juga Sultan Pahang. Sememangnya boleh dibanggakan.

Walaubagaimanapun 'mission accomplished' setelah Majlis Pelancaran Logo, Lagu, Maskot dan Laman Web telah berjaya disempurnakan oleh Pengerusi Jawatankuasa Belia, Sukan dan Kebudayaan negeri, Datuk Wan Adnan Wan Mamat wakil kepada Menteri Besar Pahang.

Kepuasan yang amat sangat apabila gimik perasmian berjaya dilancarkan dengan sempurna. Tahniah Krew Automasi En. Baha.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan